Görüşleriniz benim için değerli, okuduğunuz yazılar hakkında düşündüklerinizi yorum olarak aktarabilirsiniz...
Home » , , , » 2012 saç modelleri konulu yazıma yapılan yorum

2012 saç modelleri konulu yazıma yapılan yorum

Ekim ayında 2012 saç modelleri ile ilgili bir yazı girmiştim bloguma, bugün ona yapılan bir yorumu gördüm. Biraz güldüm açıkçası bu yoruma, evde arkadaşlarımla dalga konusu bile yaptık. Birde Recep İvedik'ten bir sahne ile bağdaştırdık. Nasıl mı?

Başlık ve içerik 2012 saç modelleri konusu kapsamında gelişiyordu. Burada sorun yok ancak bu yazımı okuyan ziyaretçilerimden birisi şöyle bir yorum yapmış; "daha 2012 gelmedi amaaa!" Haklı olabilir ancak moda dediğimiz şey zaten yeniye odaklanma değil midir kısaca? Bizde arkadaşlarla aramızda buna şöyle bir yorum getirdik; "blog benim blogum olduğu için sorun yok!" Recep İvedik'teki kapı olayı, hatırlarsınız.

Bunu yazmak istedim hemen altına ama biraz daha özel bir konu olarak göstermek istediğim için bu şekilde bir yazıyla cevabımı vereyim dedim. Bunu yazarken de gülüyoruz, arada böyle garip yorumlar almak da iyi geliyor aslında. Neyse, bugünlük böyle bir yazı olsun; hep saç modelleri, saç bakımı, saç bakım ürünleri vs. konusunda konuşacak değiliz ya...


Share this article :

1 yorum:

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Saç Modelleri | Model Saçlar | 2013 Saç Modelleri | 2013 Saç Renkleri | Saç Şekilleri - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger