Görüşleriniz benim için değerli, okuduğunuz yazılar hakkında düşündüklerinizi yorum olarak aktarabilirsiniz...

Örgü saç modelleri yeniden gündemde

Geçtiğimiz yıllarda daha fazla görüyordum sanki örgülü saç modeli tarzını uygulayan genç kızları. O yüzden "örgü saç modelleri yeniden gündemde!" başlığını attım. Bilmiyorum belki bana öyle geliyordur ama son zamanlarda ciddi anlamda bir yüklenme var bu konuya. Arkadaş çevrem filan nedense birden örgü modasına kaptırdılar kendilerini, baharın ve sıcak havaların yaklaşması olabilir mi sebep henüz çözebilmiş değilim.

Özellikle uzun saçlı kişilerin bu modeli tercih etmesi gayet doğal geliyor bana. Hem yapımının kolay olması (elinizin çabukluğuna bağlı olarak) hem de gayet yerinde bir görünüm kazandırması bakımından önem arz ediyor sanırım. 

Örgü saç modelleri modasına dönmek isteyenler için bir kaç yeni model buldum bu arada, bunları da paylaşmak istiyorum aslında. O yüzden lafı uzatmadan sizi yeni saç modelleri ile baş başa bırakayım, ne dersiniz?





Share this article :

0 Yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Saç Modelleri | Model Saçlar | 2013 Saç Modelleri | 2013 Saç Renkleri | Saç Şekilleri - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger