Görüşleriniz benim için değerli, okuduğunuz yazılar hakkında düşündüklerinizi yorum olarak aktarabilirsiniz...
Home » , » 2013 Gelin saçı modelleri

2013 Gelin saçı modelleri

İlkbahar yaz sezonunun yaklaşmasıyla birlikte düğün mevsimi de geliyor gibi. Kış mevsimine nazaran yaz aylarında düğün yapmak daha mantıklı geliyor galiba bizim insanlarımıza, arada ne gibi bir fark var bilmiyorum ama en azından yakın çevremdeki insanlar aracılığıyla kendi kafamda yaptığım basit bir istatistiğin sonuçları bunu gösteriyor. Son olarak en yakın arkadaşım Merve'de bu yaz evlenecek mesela. Onun düğün günü için kapıldığı telaşı gördükçe bu konunun ne kadar sıkıntılı ya da ne kadar heyecan verici olduğunu görüyorum. Merve'nin en çok dert ettiği konulardan biri de saç modeli gibi geliyor. Kendisi bu tip telaşlarını gizlemeyi çok iyi başarıyor ama benden kaçmaz.

Merve internet ortamında, moda dergilerinde, güzellik dergilerinde sürekli olarak gelin saçı modelleri ile sayfalara göz atıyor ki bu da kendisini bu konuda açık vermesine sebep oluyor. Bazen takılıyorum kendisine, dalga bile geiyorum; "abartma canım, altüstü üç beş saatlik düğün!" Ama öyle değil, gerçekten bir kadının ömrü boyunca en çok hayal ettiği ve en çok özen gösterdiği üç beş saat oluyor o gün. Bende hem arkadaşıma hem de bu yılın ve gelecek yılın gelin adaylarına bir ön fikir kazandırmak amacıyla araştırdım ve 2012 - 2013 yılının en popüler gelin saçı modellerini buldum. Bunları sadece arkadaşımla değil sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bakalım Mervecim ve sizler bu modeller hakkında ne diyeceksiniz...





Share this article :

0 Yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Saç Modelleri | Model Saçlar | 2013 Saç Modelleri | 2013 Saç Renkleri | Saç Şekilleri - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger